lørdag 20. juni 2009

School's out, scream and shout!

Kan ikke tro at det er 2 måneder til jeg skal på skolen igjen! :)
Årets gjennomsnitt: 4,5. Bedre enn i fjor, ihvertfall.

Marte og jeg startet ferien med shopping. Vi gikk gjennom hele storsenteret 4 ganger, og det tok dritlang tid å bestemme seg. Marte fant en utrolig fin denim-bikini på KappAhl. Misunnelig!
Jeg kjøpte Don Qujoute-bikini fra Cubus, 99 kr + 129 kr.
Fant en dritkul pilot på KappAhl, 50 kr. Veldig fornøyd med å endelig finne solbriller jeg føler meg vel i! :)
Vi fant en liten skattekiste i gågata. Butikken Streetwear har solbriller fra 100-200 + kule klær.
Marte kjøpte seg et par popis-briller i rosa, så gikk vi rundt og var solbrillemafiaen. :)


^ Outfit for igår. Solbriller 50 kr, KappAhl.

^ Bikiniene vi prøvde - dette er bare de fra KappAhl.
^ John Lennon-briller.
I dag skal farmor ha de 44 gjestene sine, så jeg skal jobbe resten av dagen. :)
God sommer! God helg!
Klem.

Ingen kommentarer: