mandag 15. juni 2009

Overlever jeg?

Selv om det er mandag idag, har jeg ikke den ekle 5-dager-til-helg-følelsen.
Det kan skyldes at bøkene skal leveres i morgen, og det går jo ikke an å ha fag uten bøker. ;)
I dag får vi igjen samfunnsfagsprøve, matteprøve og norskmappe. Gleder meg til å få igjen norsk-mappen, siden læreren allerede har fortalt meg at hun var fornøyd med den (tidligere har hun skrevet at jeg skriver godt), og for å være ærlig tror jeg ikke at hun har gitt spesielt mange 6ere i løpet av årene.
Det eneste som hindrer humøret mitt i å være på topp er løpetesten. Vi skal løpe 1600 meter på under 12.30 for å få 6er. Er jeg heldig får jeg vel en 3er.
Men snart skal jeg ligge helt stille i sola og drikke milkshake. <3
Ha en fin uke, folkens!

2 kommentarer:

Mona sa...

det går nok fint :) lykke til :D

Chri sa...

namnam!