tirsdag 16. juni 2009

Celebration now, come on!

  • Jeg fikk 6er i norsk skriftlig! Er i sjokk!
  • Nettet har på plass igjen, etter 2 dager.
  • Såkalt fri fra skolen i morgen.
  • Skolebøkene er levert! :)
  • Og i morgen har jeg tenkt å dra på storsenteret med mamma for å kjøpe kjole og sko til lørdag. Skal også vokse leggene før helgen, slik at de blir pene til sommern. Vil helst ikke ta tanning, for da merker jeg ikke når jeg har fått naturlig farge. :P
    Og Tusen Takk til Caroline for headeren! <3>

    Deilig å gå med om sommeren:


    Bare 3 dager til ferien nå!!
    Klem.

    4 kommentarer:

    Anonym sa...

    Grættis med 6'ern! Selv fikk jeg 5+ på en visningsmappe (som er store deler av av den endelige karakteren), men jeg fikk høre at jeg allikevel lå an til en 6'er på kortet! Halleluja, sier jeg bare. Halleluja.

    Dina sa...

    Heldiggris! Jeg fikk 6er, men får det ikke på kortet pga en 5er som trekker ned.. ;)

    momoiro-chan sa...

    Jeg har den rosa sommerkjolen på det øverste bildet! Er kjempeglad i den.
    Sommerkjoler <3

    Dina sa...

    Vurderte å kjøpe den, men så kjøpte jeg denne ( http://shop.hm.com/no/shoppingwindow?dept=BARN_SFL_KLA&shoptype=S ) i klargrønn. Sommerens fav. :)